Učinkoviteje in varneje na pomoč

V AMZS centru varne vožnje na Vranskem so v službo pospremili sedem novih in najsodobneje opremljenih vozil za pomoč na cesti. AMZS s to pomembno naložbo v učinkovito in varno delo storitve za svoje člane in ostale voznike, ki bodo poklicali na pomoč, dviga na novo raven.
Floto novih vozil je za Motorevijo predstavil Iztok Podobnik, direktor področja mobilnosti pri AMZS: “V letošnjem letu smo na cesto postavili sedem novih, odlično opremljenih in varnih vozil pomoči na cesti. Med njimi sta dva Mercedesova tovornjaka atego, dva sprinterja, dva nova Daciina dusterja in terenski ford ranger. Največja sta seveda oba tovornjaka mercedes atego. Vsak ima nosilnost 5 ton, zmogljiv motor z 213 kW moči in 6-stopenjski samodejni menjalnik. Tovornjaka omogočata varno posredovanje oziroma prevoz ob okvari ali nesreči težjih počitniških vozil, večjih dostavnikov … Tovornjaka že brez uporabe dodatne opreme s svojo zmogljivostjo, nosilnostjo in vlečno močjo pokrijeta skoraj 90 odstotkov vseh večjih in težjih vozil, ki na naših cestah potrebujejo pomoč..”

Pametna sprinterja s po šestimi kolesi
Med novimi tovornimi sodelavci v oči padeta še oba Mercedesova sprinterja - dostavnika, nadgrajena s prilagodljivo tovorno ploščadjo, troosnim podvozjem in učinkovitim 2-litrskim dizelskim motorjem s 125 kW moči. Iztok Podobnik pojasni, da so se za šestkolesno različico odločili zaradi večje nosilnosti.
Nova generacija dusterja za posredovanje v zahtevnih razmerah
Daciin robustni cestni terenec duster se je v uniformi AMZS servisnega vozila izkazal že v svoji prvi generaciji. Direktor mobilnosti pri AMZS sicer poudarja, da je vsem skupaj malce žal, da novi duster ne ponuja več varčnega dizelskega motorja. A tudi AMZS gre v korak s časom in ekološkimi zahtevami ter priporočili. Dusterja poganja 1,2-litrski bencinski motor, ki žene vsa štiri kolesa. Eden od obeh novih dusterjev se je že odpeljal v službo v mariborski AMZS center, kjer je zamenjal dotrajanega VW caddyja.