Lidl predstavlja kolekcijo #VseImam – obleci samozavest in svojo edinstvenost

Imeti lasten stil je tvoja prednost – tvoj edinstven podpis. Z novo Lidlovo kampanjo #VseImam želijo spodbuditi sprejemanje sebe, svojih barv in svojega načina izražanja. Vsak si zasluži začutiti svoj trenutek »vse imam« – trenutek, ko samozavestno nosiš sebe in to, kar te osrečuje.
Lidl kolekcija #VseImam na LJFW
Letos bo Lidlov modni izraz prvič zaživel tudi na Ljubljana Fashion Weeku (LJFW), kjer bodo predstavili kose, ki se ne bojijo biti drugačni. Kolekcija #VseImam poudarja, da moda ni statusni simbol, ampak svoboda izražanja – priložnost, da pokažemo, kdo smo.
Pridi na Pop-Up dogodek #VseImam z Batista Cadillac
Zgodba kampanje se nadaljuje!
23. oktobra, med 12. in 20. uro, na Bregu 12 v Ljubljani, bo poseben Pop-Up dogodek #VseImam, kjer lahko dobiš svoj kos iz ekskluzivne Lidlove kolekcije.
Objavi svojo fotografijo z oblačili kolekcije #VseImam na družbenih omrežjih in prejmi svoj kos oblačila!
Posebno energijo kampanji daje tudi sodelovanje s priljubljeno skupino Batista Cadillac, ki je ustvarila himno kampanje – pesem »Vse imam«. Z njo poudarjamo pomen sprejemanja in enakosti – ne glede na to, kako se oblačimo ali kaj nas v življenju navdihuje.
Odkrij več na lidl.si/vse-imam, ter sledi dogajanju na Instagramu @lidlslovenija.
Pridi, splača se.
