City park praznuje 14 let

Citypark, največje nakupovalno središče v Slovenij je lani obiskalo več kot 9 milijonov ljudi. V teh dneh praznujejo 14. rojstni dan. Vsak Slovenec je tako v Citypark zavil več kot štirikrat v enem letu. Glede na to, da Citypark pokriva območje s pol milijona prebivalci, to pomeni, da nas je lani vsak prebivalec Ljubljane in širše okolice v povprečju obiskal najmanj 18-krat. To je več kot enkrat na mesec. V naših 14. letih smo tako zabeležili skoraj 140 milijonov obiskovalcev, je na novinarski konferenci povedal Toni Pugelj, direktor Cityparka. Lani so pripeljali 7 novih blagovnih znamk, med njimi svetovno uveljavljeno trgovino monobrand z unikatnim nakitom Pandora ter trgovino z usnjenimi torbicami in modnimi dodatki Liebeskind, ki ju prej v Sloveniji še ni bilo. V kratkem bodo odprli tri nove trgovine: Guess Jeans, Mango in Esprit. Nova trgovina Pepe Jeans pa je že odprla vrata. Citypark vabi na pustno soboto, naslednji teden pa na pustni torek, ko bodo obiskovalci z Romano Kranjčan in Čuki na velikem otroškem rajanju preganjali zimo in vse maškare nagradili z brezplačnimi krofi. Naš največji dogodek je nedvomno 14-dnevno praznovanje Cityparkovega 14. rojstnega dne, ki se je začelo v ponedeljek. V nagradni igri bomo obiskovalcem podelili naše bone Desetak v skupni vrednosti 14.000 evrov. Na rojstnodnevni petek, 12. februarja, bodo obiskovalce v mnogih naših trgovinah in lokalih čakali tudi privlačni popusti, je še dejala Klavdija Miklavžin Javornik. Hkrati je povabila na ogled Lego festivala, največje razstave z velikimi lego skulpturami, ki bo v Cityparku ravno v času zimskih počitnic, od 13. do 28. februarja.
Nagradne igre